I'm on Instagram (@lianaali.official)!

Hello korang! 

How's things going? Hopefully semua oke! 🎉

If korang notice, saya da lama tak update kat sini. Rasa ada lah lebih kurang dalam 6 bulan gitu. 📆 Kadang² tu, bukannya takde benda menarik nak share, cuma kalau nak letak semua dalam blogspot, ambil masa sikit. Sebab dia tak mobile-friendly. 🤦 Macam biasalah, bila da bertangguh, lama² da tak best nak share sebab da outdated! Hahahahah!

Anyway, lepas family ngan kawan² suggest untuk share semua² ni kat Instagram, saya rasa da tiba masa saya create akaun Instagram. 😂 Ironi kan? Kerja IT, tapi takde akaun Instagram. Kahkahkah!

So, planningnya, semua benda menarik; tak kisahla, makanan sedap ke, tempat menarik ke, ads kerja menarik ke, ape ke, semua saya akan try update on the spot. 🙌 Except kalau benda tu betul² technical ke, panjang sangat ke, saya tulis dalam blog. Haa, gitulah ideanya. Semoga istiqomah. 😆


Haaa, kalau korang berminat nak explore tempat² baru/menarik, korang boleh connect/follow saya kat Instagram (@lianaali.official). 💃